Všeobecné obchodné podmienky
/ďalej ako „VOP“/

Názov spoločnosti: PROGYM s. r. o.,
sídlo: Hlavná ulica 1587/99, 029 56 Zákamenné
IČO: 54869781,
zapísaná vObchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina, oddiel: Sro, vložka číslo
80437/L, je obchodná spoločnosť, hlavným predmetom podnikania je prevádzkovanie
športových zariadení azariadení slúžiacich na regeneráciu arekondíciu aposkytovanie služieb
osobného charakteru stým súvisiacich.
Prevádzka:
PROGYM,
Hlavná ulica 1587/99, 029 56 Zákamenné,
info@progymorava.sk, tel. č. +421 944 439 345
I.
Úvodné ustanovenia
1. Všeobecné aobchodné zmluvné podmienky (ďalej ako „VOP“), upravujú podmienky
poskytovania služieb apredaja tovarov vo tness centre, poskytované
prevádzkovateľom v rámci jeho podnikateľskej činnosti a upravujú všetky právne vzťahy
medzi Prevádzkovateľom aklientom.
Pri registrácii do systému alebo pri objednaní služieb Prevádzkovateľa, uzatvára Klient
s Prevádzkovateľom zmluvu oposkytovaní služieb tness centra PROGYM, ktorá sa riadi
týmito VOP atieto sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi Klientom
aPrevádzkovateľom.
Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek aktualizovať, meniť alebo nahrádzať akúkoľvek
časť týchto VOP ato kedykoľvek. Zmeny oznámi na svojej webovej stránke. Okrem týchto
VOP upravujú podmienky poskytovania služieb vo tness centre PROGYM tiež
Prevádzkový poriadok.
I.
Špecikácia základných pojmov
1. Vrámci VOP sú požívané pojmy, ktoré majú nasledovný význam:
VOP sú všeobecné obchodné podmienky Prevádzkovateľa, ktoré sú každému klientovi
dostupné ako vcentre tak na webovej stránke Prevádzkovateľa.
Centrum – priestory tness centra vrámci ktorých Prevádzkovateľ poskytuje svoje
služby na adreseHlavná ulica 1587/99, 029 56 Zákamenné

Prevádzkovateľ je obchodná spoločnosť PROGYM s. r. o., sídlo: Ulica na Polianku
345/24, IČO: 54869781, zapísaná vObchodnom registri vedenom Okresným súdom
Žilina, oddiel: Sro, vložka číslo 80437/L
Klient je každá fyzická osoba, ktorá využíva služby poskytované Prevádzkovateľom
vcentre alebo prostredníctvom webovej stránky Prevádzkovateľa.
Prevádzkový poriadok je súhrn podmienok apravidiel, vrámci ktorých Prevádzkovateľ
poskytuje klientom služby vpriestoroch centra, pričom tento je umiestnený na
viditeľnom mieste vcentre
Cenník – cenová ponuka všetkých služieb, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje vrámci
svojej podnikateľskej činnosti. Cenník je dostupný vcentre ana webovej stránke
Prevádzkovateľa.
Kredit – nančné prostriedky zakúpené klientom, ktoré sú po zaplatení pripísané na
osobný azaregistrovaný účet Klienta, ktorým následne môže klient využívať
Prevádzkovateľom poskytované služby.
Inštruktor je kvalikovaná osoba poverená Prevádzkovateľom, ktorá zabezpečuje
odborné cvičenia pre väčšie skupiny za odplatu, podľa cenníka Prevádzkovateľa.
Tréner je kvalikovaná osoba poverená Prevádzkovateľom, ktorá zabezpečuje odborné
cvičenia pre jednotlivcov aindividuálne tréningy za odplatu, podľa cenníka
Prevádzkovateľa.
Služby sú všetky poskytované produkty vrámci prevádzkovania športových zariadení
azariadení slúžiacich na regeneráciu arekondíciu, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje
priamo vcentre Prevádzkovateľa alebo prostredníctvom webovej stránky.
Webová stránky prevádzkovateľa je www.progymorava.sk, kde Prevádzkovateľ uvádza
všetky potrebné informácie vspojitosti sposkytovaním služieb aďalšie informácie, ktoré
uvádzajú tieto VOP.
Zodpovedná osoba je osoba vzamestnaneckom alebo obdobnom pomere voči
Prevádzkovateľovi alebo osoba poverená Prevádzkovateľom ktorá vcentre alebo inom
mieste poskytuje Klientom odborné poradenstvo vsúvislosti poskytovaním služieb
Prevádzkovateľa aje oprávnená prijímať sťažnosti areklamácie Klientov, vykonáva
dohľad nad využívaním služieb Klientmi avykonáva ďalšie súvisiace činnosti
sposkytovaním služieb Prevádzkovateľa. Zodpovedná osoba koná vmene
Prevádzkovateľa.
Elektronický registračný a rezervačný systém alebo tiež ERR Systém je systém údajov
informácií a technologických zariadení Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorého si
môžu Klienti rezervovať služby Prevádzkovateľa a platiť za ne, získať prístupové QR kódy
na vstupy do priestorov centra a prostredníctvom ktorého Prevádzkovateľ riadi,
kontroluje a eviduje vstupy a využívanie Služieb
I.
Špecikácie poskytovaných služieb
1. Využívanie priestorov centra na individuálne cvičenie:

Prevádzkovateľ poskytuje časovo neobmedzený vstup pre registrovaných klientov do
priestorov centra za účelom individuálnych cvičení, športovania, regenerácie
arekondície.
Klient si je vedomý, že včase konania skupinových cvičení alebo skupinových príprav
športovcov, môžu byť niektoré miestnosti centra uzavreté pre individuálne cvičenie po
určitý čas aj bez predchádzajúceho upozornenia a Klient nemá nárok na zľavu alebo
vrátenie kreditu vtakom prípade zdôvodu, že nemôže tieto uzavreté priestory vdanom
čase využívať.
Vstup do Priestorov nezahŕňa služby trénera ani využitie vyhradených strojov v
Priestoroch. Vyhradené stroje sú také stroje, ktoré možno využívať iba pod dohľadom
trénera a nie sú určené na individuálne športovanie. Takéto stroje sú viditeľne označené
nápisom POUŽÍVANIE IBA POD DOHĽADOM TRÉNERA alebo obdobným nápisom s
rovnakým zmyslom. Použitie iných prístrojov je súčasťou vstupu, avšak Klient je povinný
rešpektovať pokyny na ich obsluhu, používanie a pokyny personálu a všetky použité
stroje uviesť do pôvodného stavu a dezinkovať, použité náradie a pomôcky dezinkovať
a odložiť na vyhradené miesto.
Klient si je vedomý, že jeden vstúp trvá najviac po dobu 180 minút. Táto doba začína
plynúť momentom vstupu klienta do budovy cez prístupový systém Prevádzkovateľa.
Vprípade ak klient prekročí dobru 180 minút od prvého vstupu cez prístupový systém,
pri odchode mu bude zaúčtovaný ďalší vstup, prípadne mu bude ďalší vstup odrátaný
zjeho predplatného kreditu. Pokiaľ klient zotrvá vcentre kratšie, nevzniká mu nárok na
vrátenie resp. kompenzáciu za nevyčerpaný čas.
Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek ukončiť vstup klienta a požiadať ho
oopustenie centra vtom prípade, ak klient porušil svoje povinnosti podľa týchto VOP
alebo nedodržal iné pokyny Prevádzkovateľa, ktoré majú slúžiť na ochranu zdravia
abezpečnosti vpriestoroch centra, alebo na predchádzanie škodám, pričom vtakomto
prípade taktiež klientovi nevzniká nárok na vrátenie resp. kompenzáciu za nevyčerpanú
časť služieb alebo nevyčerpaný časový limit jednorazového vstupu.
Poskytovanie odborných skupinových cvičení, zabezpečovaných prostredníctvom
odborne kvalikovaných osôb:
Prevádzkovateľ poskytuje skupinové cvičenia včase, vrozsahu ana mieste určenom
Prevádzkovateľom podľa rozvrhu skupinový cvičení dostupnom vCentre atiež
zverejnené na webovej stránke Prevádzkovateľa.
Rozvrh cvičení obsahuje názov skupinového cvičenia, oznámenie očase amieste
konania skupinového cvičenia aoznačenie kvalikovanej osoby, ktorá bude skupinové
cvičenie viesť.
Poskytovanie regeneračných cvičení amožnosti využívania prístrojov aslužieb
smerujúcich kregenerácii arekondícii
Prevádzkovateľ poskytuje vrámci centra možnosť využitia fyzioterapeutických cvičení
akontroly tela odborne kvalikovanou osobou za poplatok podľa cenníka.
Klient vrámci regenerácia arekondície môže využívať všetky stroje na to určené
svýnimkou výhradných strojov.
Poskytovanie možnosti registrácie účtu klienta vERR systéme apridelenia QR kódu
Pre využívanie niektorých Služieb a výhodnejšie ceny Služieb je potrebné, aby sa Klient
vopred registroval v ERR Systéme osobne alebo na webovej stránke prevádzkovateľa.
Registrácia je bezplatná. Pri registrácii Klient schváli tieto VOP aoboznámi sa aj
spodmienkami spracúvania osobných údajov.
Klient má možnosť na webovej stránke Prevádzkovateľa vstupovať do svojho
klientskeho účtu, kde môže využívať služby poskytované Prevádzkovateľom.
Pri registrácii avyužívanie klientskeho účtu, je klient povinný uvádzať správne apravdivé
údaje. Prístup kúčtu je zabezpečený užívateľským menom aheslom.
Klient nie je oprávnený umožniť využívanie jeho klientskeho účtu tretím osobám.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť klientsky účet, ato najmä vprípade, ak tento
účet využíva iná osoba ako registrovaný klient, ak tento nie je využívaný po dobu dlhšiu
ako 12 mesiacov, alebo nie je využívaný vsúlade stýmito VOP.
Klient si uvedomuje, že klientsky účet môže byť vdôsledku údržby webového systému
Prevádzkovateľa nedostupný. Odostupnosti bude klient na jeho žiadosť informovaný.
Po registrácii registrovaného klientskeho účtu je klientovi pridelený QR kód, ktorý klienta
identikuje ako konkrétneho registrovaného klienta pri vstupe avýstupe zpriestorov
centra apri objednávaní služieb aplatení za služby vpriestoroch.
Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov: Registrácia prostredníctvom webového
rozhrania je dostupná iba pre Klientov, ktorí majú najmenej 16 rokov a to s ohľadom na
čl. 8 ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov. Zároveň sa má za to, že
až vek 16 rokov je dostatočným na to, aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa týmito
VOP s Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho zákonníka. V mene a za Klienta
mladšieho ako 16 rokov uzatvára zmluvu s Prevádzkovateľom a registruje ho do RSS
Systému jeho zákonný zástupca. Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov sa realizuje
osobne, za prítomnosti zákonného zástupcu, potvrdením uzavretia zmluvy v písomnej
forme priestoroch centra.
I.
Platba za poskytované služby
1. Jednorazový vstup bez registrácie – zakúpenie vstupu na recepcii: Jednorazový vstup
do centra je možné iba splatným QR kódom alebo za podmienky zaplatenia ceny
jednorazového vstupu pred odchodom zcentra. Platbu je možné realizovať na recepcii
vcentre Prevádzkovateľa tak, že si klient zakúpi jednorazový QR kód, podľa platného
cenníka.
Platenie sregistráciou vERR Systému. Predplatné za služby apermanentka
Rezerváciu na skupinovom tréningu a účasť na ňom alebo kúpu permanentky je možné
realizovať iba po vykonaní registrácie avytvorení klientskeho konta vERR systéme. Klient
musí mať na konte uhradené predplatné služieb (Kredit), ktoré postačuje na úhradu ceny
vybranej Služby podľa aktuálneho cenníka Prevádzkovateľa. Klient, ktorý má vytvorené
klientske konto, vykonáva platbu tým po prihlásení do zákazníckeho konta ato buď
prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke, alebo vPriestoroch centra. Tento
Kredit sa eviduje na jeho klientskom konte konte v ERR Systéme a tento Kredit môže
Klient využívať na platenie za Služby, Tovary a za permanentky. Cena objednaného
skupinového tréningu sa odráta Klientovi z predplateného kreditu pri objednaní.
Vprípade ak sa jedná oslužbu, ktorú nie je potrebné vopred rezervovať, klientovi sa
odráta platba za službu z kreditu na jeho klientskom kone najneskôr pri opustení
priestorov centra. Platenie za jednotlivé vstupy budú odrátané zkreditu klienta pri
odchode zpriestorov podľa dĺžky trvania vstupu. Stav kreditu môže klient kedykoľvek
evidovať po prihlásení do ERR systému.
Platnosť kreditu – Zakúpený kredit môže klient využívať na úhradu cien za služby
atovary neobmedzene počas obdobia 12 (dvanástich) mesiacov od jeho pripísania na
klientske konto (doba platnosti kreditu). Doba platnosti kreditu sa automaticky predlžuje
vmomente, keď je kredit zvýšený oďalšiu platbu, najmenej vo výške 5,-EUR. Kredit je
klient povinný využívať počas 12 mesiacov od zaplatenia, inak sa jeho platnosť skončí.
Nevyčerpaný kredit, ktorého platnosť sa skončila, prevádzkovať nevracia klientovi
auplynutím doby platnosti kreditu zaniká nárok klienta na vrátenie nevyčerpaného
kreditu. Prevádzkovať nemá povinnosť klienta upozorniť, že doba platnosti kreditu sa
končí. Prevádzkovateľ je oprávnený (nie povinný) platnosť kreditu predĺžiť.
Permanentka ajej platnosť - Registrovaným Klientom Prevádzkovateľ umožňuje
prostredníctvom ERR Systému kúpu časových permanentiek, ktoré sa vzťahujú výhradne
na službu bežného vstupu (1 vstup za 1 kalendárny deň). Zakúpená časová permanentka
(napr. mesačná, štvrťročná apod.) oprávňuje Klienta na jeden neobmedzený vstup za
jeden kalendárny deň, podľa čl. III ods. 1 VOP počas doby jej platnosti. Permanentka sa
nevzťahuje na ostatné služby skupinového tréningu anemožno ju použiť na využitie
takýchto služieb ani na platenie za tovar. Permanentka je neprenosná aplatí výhradne
pre jedného registrovaného klienta.
Neprenosnosť QR kódu apermanentky – Pridelený klientsky QR kód slúži na
identikovanie klienta aje spojený skonkrétnym registrovaným klientom. Nie je možné
využívať ho inými osobami anie je dovolené, aby klient umožňoval využitie QR kódu
resp. permanentky inej osobe. Prevádzkovať je oprávnený odoprieť poskytnutie
služieb osobe, ktorá využila klientsky QR kód, ktorý jej nepatrí. Vprípade ak QR kód
klienta, ktorý ma časovú permanentku, využíva iná osoba ako registrovaný klient,
prevádzkovať voči klientovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty za neoprávnene
prenesenie QR kódu ato vo výške desaťnásobku nezľavneného jednorazového vstupu za
každý vstup, kedy QR kód použila iná osoba ako klient. Vprípade ak na jeden QR kód
klienta vstúpia abudú využívať služby naraz 2 osoby, má prevádzkovať nárok na
zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške desaťnásobku nezľavneného jednorazového vstupu
od klienta, ktorého QR kód bol použitý na neoprávnený vstup tretej osobe. Túto zmluvnú
pokutu je Prevádzkovateľ oprávnený započítať na predplatený Kredit Klienta a v prípade,
že ten nepostačuje na úhradu, žiadať dodatočnú úhradu Klientom, ktorú je Klient povinný
uhradiť do 5 dní od výzvy Prevádzkovateľa.
Zakúpenie aprevzatie produktov zrecepcie – Klient si môže kedykoľvek zakúpiť
ktorýkoľvek produkt poskytovaný Prevádzkovateľom ato prostredníctvom webovej
stránky. Po riadnom zakúpení azaplatení za produkt (odčítaní kreditu za produkt) si môže
klient kedykoľvek osobne prevziať produkt zrecepcie. Vprípade ak si klient svojvoľne
zoberie produkt zrecepcie bez riadneho zakúpenia prostredníctvom webovej stránky
azaplatenia za tento produkt, má prevádzkovateľ nárok na zaplatenia zmluvnej pokuty vo
výške desaťnásobku zhodnoty toho produktu, ktorý si klient bez riadneho zakúpenia za
zaplatenia zobral. Túto zmluvné pokutu je Prevádzkovateľ je oprávnený túto zmluvnú
pokutu započítať na predplatený Kredit Klienta a v prípade, že ten nepostačuje na
úhradu, žiadať dodatočnú úhradu Klientom, ktorú je Klient povinný uhradiť do 5 dní od
výzvy Prevádzkovateľa.
Vstup avýstup zpriestorov – Prístupový systém
1. Vstup avýstup zpriestorov (prístupový systém) je kontrolovaný elektronickým
zariadením sevidovaním času vstupu aodchodu apovolený spoužitím prideleného QR
kódu. Pri priestore vstupu je umiestnený kamerový systém prevádzkovateľa
aprevádzkové podmienky prevádzkovateľa.
2. Vstupné dvere do centra sa otvoria po načítaní QR kódu klienta. Taký istý systém použije
klient pri odchode zpriestorov centra. Prístupov systém eviduje čas vstupu aodchodu
zpriestorov centra.
Klient má povinnosť chrániť prístupový QR kód ato najmä pred jeho stratou,
kopírovaním alebo zneužitím. V prípade, že jeden QR kód použije viacero osôb, je
registrovaný držiteľ QR kódu povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške desaťnásobku
jednorazového vstupu za každú osobu, ktorá vstúpila do priestorov na jeho QR kód,
alebo ich s použitím jeho QR kódu opustila.
Prevádzkový čas PROGYM
1. PROGYM poskytuje časovo neobmedzuje poskytovanie svojich služieb apreto je
NONSTOP využívanie služieb Prevádzkovateľa. Skupinové cvičenia ainé služby
svýnimkou služieb podľa čl. III ods. 1, sú poskytované vo zverejnených a dohodnutých
časoch.
Zodpovednosť klienta
1. Klient zodpovedá sám za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ
nevyhodnocuje vhodnosť individuálneho alebo skupinového cvičenia s ohľadom na jeho
zdravotný stav. Pred každým cvičením je Klient povinný zvážiť svoj aktuálny zdravotný
stav a tomu prispôsobiť druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.
Ak má Klient zdravotné obmedzenia alebo pochybnosti o svojom zdravotnom stave ´
mal by pred cvičením prekonzultovať svoj stav so svojím lekárom a rešpektovať jeho
odporúčania;
mal by lektorovi skupinového cvičenia uviesť obmedzenia a výhrady pred začatím
skupinového cvičenia a to pred každou hodinou osobitne, pretože tieto informácie
Prevádzkovateľ ani lektori nezaznamenávajú ani nespracúvajú z dôvodu minimalizácie
spracúvaných osobných údajov, obzvlášť údajov o zdraví Klientov;
mal by sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť alebo ukončiť, ak
začne cítiť bolesť alebo zdravotné ťažkosti.
Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukončiť poskytovanie Služby
Klientovi, ktorého zdravotný stav sa javí ako rizikový a u ktorého by poskytovanie Služby
mohlo ohroziť jeho zdravie alebo zdravie iných Klientov a to bez náhrady poplatku za
Službu, ak už Službu začal poskytovať.
Podmienky správania sa vpriestoroch PROGYM
1. Podrobné podmienky správania sa vpriestoroch PROGYM určuje prevádzkový poriadok a
tieto VOP obsahujú výber najdôležitejších z nich, bez obmedzenia prevádzkového
poriadku. V prípade rozporu medzi tými VOP a prevádzkovým poriadkom, má prednosť
prevádzkový poriadok.
Povinnosti klienta – klient má povinnosť:
dodržiavať prevádzkový poriadok a tieto VOP;
zachovávať čistotu a hygienu v Priestoroch, v prípade zistenia akéhokoľvek hygienického
nedostatku informovať pracovníka PROGYM
neodkladne informovať pracovníka PROGYM v prípade náhleho zhoršenia zdravotného
stavu, prípadne spozorovania zdravotných ťažkostí u inej osoby;
dbať na šetrné zaobchádzanie so zariadením a strojmi vPROGYM a nepoškodzovať
Priestory a majetok Prevádzkovateľa alebo tretích osôb v Priestoroch;
po ukončení individuálneho alebo skupinového cvičenia uložiť použité náradie na miesto
na to určené, nevynášať náradie z priestorov na to určených v centre, ani z centra);
nerušiť ostatných pri cvičení nevhodným alebo zapáchajúcim oblečením, hlučným
správaním, a byť slušný a ohľaduplný voči ostatným cvičiacim. Pokiaľ nebude táto
zásada dodržaná, návštevník bude po slovnom upozornení vykázaný z priestoru centra
bez nároku na vrátenie vstupného.
Vpriestoroch centra je zakázané:
fajčiť;
fotografovať alebo zhotovovať videozáznam priestorov a osôb v PROGYM;
hlučne sa správať alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných Klientov;
znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie;
konzumovať potraviny alebo nápoje (okrem vody), okrem vyhradeného priestoru pri
vstupe;
zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov;
vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane;
Osobám, porušujúcim uvedené zákazy môže Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť vstup do
centra alebo ich požiadať o okamžité opustenie jeho Priestorov.
Vhodné vybavenie:
Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané športové oblečenie a čistú
obuv s bielou podrážkou alebo kaučukovou podrážkou bez farieb, vhodnú na cvičenie v
interiéri.
Náhrada škody:
Osoby, ktoré v Priestoroch prevádzkovateľa spôsobia akúkoľvek škodu
Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov, inému Klientovi alebo tretej osobe sú povinné túto
škodu nahradiť a to do 3 dní od výzvy na úhradu a vyčíslenia škody. V prípade, ak je škoda
spôsobená Prevádzkovateľovi registrovaným Klientom je Prevádzkovateľ oprávnený svoj
nárok na náhradu škody započítať na jeho nevyčerpané predplatné za Služby (Kredit).
I.
Reklamačný poriadok
1. Reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky
zákonník.
Uplatnenie reklamácie:
V prípade, že Klient zistí dôvody a skutočnosti, ktoré môžu byť predmetom reklamácie,
je oprávnený uplatniť si prípadnú reklamáciu ihneď, bez zbytočného odkladu, na recepcii
Prevádzkovateľa služieb, písomne na horeuvedenej adrese. V prípade
ústneho reklamačného podania v mieste poskytovanej služby, ak nie je reklamácia v
plnom rozsahu vybavená ihneď, je povinná Zodpovedná osoba Prevádzkovateľa spísať s
Klientom Reklamačný protokol, prípadne potvrdenie o prijatí reklamácie.
Klient je povinný pri uplatnení reklamácie predložiť doklady o zaplatení
služby. Prevádzkovateľ resp. Zodpovedná osoba spíše reklamáciu Klienta do
reklamačného protokolu, v ktorom sa uvedú objektívne okolnosti reklamácie.
Uplatnenie reklamácie na mieste umožní odstránenie nedostatku a vady okamžite,
pretože s odstupom času sa sťažuje dôkaznosť a objektívnosť posúdenia a tým aj
možnosť riadneho vybavenia reklamácie.
Klient je pri uplatňovaní reklamácie povinný uviesť predmet a dôvod
reklamácie preukázateľne skutkovo podložiť.
Pokiaľ Klient preukáže Zodpovednej osobe vybavujúcej reklamácie podklady týkajúce sa
reklamácie, tieto skutočnosti sa v Reklamačnom formulári uvedú.
Reklamačný formulár, prípadne potvrdenie o prijatí reklamácie podpíše
Zodpovedná osoba. Klient dostane potvrdenie o prijatí reklamácie, pričom svojim
podpisom potvrdí prevzatie a súhlas s obsahom reklamácie.
Vybavenie reklamácie sa uskutoční ihneď, prípadne v odôvodnených prípadoch do 3 dní.
Ak to nie je možné, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby
Klient je o lehote vybavenia reklamácie vyrozumený v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie.
Dôvody odmietnutia reklamácie:
Klient je povinný uplatniť reklamáciu ihneď, bez zbytočného odkladu, inak mu právo na
reklamáciu zaniká.
Za chybne poskytnutú službu nemožno považovať čerpanie služieb menšieho
rozsahu spôsobené samotným Klientom alebo iným Klientom.
Taktiež sa nejedná o chybné poskytnutie služby v dôsledku vyššej moci – napr. povodeň,
snehová kalamita, víchrica, krupobitie, poškodenie bleskom, vrátane prerušenia
dodávok elektrickej energie, hrozba bombového útoku alebo teroristického útoku,
občianska vojna. V takýchto prípadoch bude reklamácia odmietnutá.
Vybavenie reklamácie
Zodpovedná osoba poverená Prevádzkovateľom môže na mieste vybaviť reklamáciu
ato vrozsahu a do výšky zaplateného vstupného, alebo poskytnutím náhradného
plnenia v rovnakej výške.
Spôsob vybavenia reklamácie
Pokiaľ je reklamácie posúdená ako odôvodnená úplne resp. sčasti, spôsob vybavenia
reklamácie spočíva vbezplatnom odstránení reklamovaného nedostatku, prípadne
vposkytnutí náhradnej služby alebo po vzájomnej dohode, poskytnutím zľavy zceny.
Pokiaľ je reklamácia posúdená ako neodôvodnená, vystaví Zodpovedná osoba, resp.
Prevádzkovateľ písomne potvrdenie ozamietnutí dôvodov suvedením konkrétnych
dôvodov.

Ochrana osobných údajov
1. Prevádzkovateľ v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z
27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom
pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o
ochrane osobných údajov, GDPR) a Zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a
o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov spracúva osobné
údaje klientov za účelom:
Registrácie Klienta - v rozsahu spracúvaných osobných údajov (meno, priezvisko, e-mail,
telefónny kontakt, fotograa),
Jednoznačnej identikácie Klienta,
Marketingu - zasielaním newsletter správ a to formou elektronickej pošty v rozsahu
spracúvaných osobných údajov: (meno, priezvisko, telefónny kontakt a e-mail).
Osobné údaje Prevádzkovateľ uchováva počas platnosti permanentky resp. kreditov. Po
ukončení právneho vzťahu a usporiadania všetkých záväzkov plynúcich, či súvisiacich s
poskytovanými službami, uchováva Prevádzkovateľ osobné údaje nevyhnutne potrebný
čas, a to maximálne po dobu 6 mesiacov od skončenia platnosti permanentky resp.
kreditov, alebo do doby, než Klient súhlas odvolá. Prevádzkovateľ osobné údaje
zlikviduje vymazaním.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že:
spracované osobné údaje Klientov použije len na vyššie uvedené účely v rámci svojich
obchodných aktivít,
nesúhlasom so zasielaním newsletter správ nevzniká hrozba odmietnutia registrácie a
poskytnutia služieb.
Klient má právo písomne požiadať aby mu prevádzkovateľ vystavil zoznam osobných
údajov, ktoré spracúva a potvrdenie či sú alebo nie sú osobné údaje spracúvané.
Prevádzkovateľ vopred informuje Klientov o zámere vyhotoviť fotograe, obrazové a
zvukové záznamy v súvislosti s plánovanými skupinovými cvičeniami a ich zverejnenie na
webových stránkach a sociálnych sieťach.
Účel spracovania osobných údajov:
Spracovanie osobných údajov je nevyhnutné na uskutočnenie platby za služby, ktoré si vyžadujú
zaslanie osobných údajov vydavateľovi platobnej karty zákazníka, teda dotknutej osoby.
Právny základ spracovania osobných údajov:
Spracovanie osobných údajov je vykonávané na základe súhlasu dotknutej osoby podľa článku 6
ods. 1 písm. a) GDPR (§ 13 ods. 1 písm. a) Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov).
Dotknutá osoba vyjadrila súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na jeden alebo
viaceré konkrétne účely.
Rozsah spracovávaných osobných údajov:
V rámci platby kartou budú spracované a zaslané vydavateľovi platobnej karty nasledujúce
osobné údaje:
Meno držiteľa karty
Emailová adresa
Domáce telefónne číslo / Číslo mobilného telefónu
Fakturačná adresa (voliteľné)
Dodacia adresa (voliteľné)
Vyššie uvedené údaje, najmä emailová adresa, budú zaslané vydavateľovi platobnej karty
zákazníka za účelom úspešného spracovania platby.
Záverečné ustanovenia
1. Tieto VOP sú spravované právnymi predpismi, ktoré sú platné na území SR,
predovšetkým Občianskym zákonníkom, Obchodným zákonníkom ako aj zákonom
oochrane spotrebiteľa aostatných záväzných právnych predpisov, platné pre územie SR.
Prevádzkovateľ je oprávnený tieto VOP kedykoľvek meniť resp. dopĺňať.
Vprípadoch, ktoré nie sú priamo upravené vtýchto VOP, budú aplikované konkrétne
záväzne právne predpisy platné vSR.
Vprípade, ak budú tieto VOP zmenené počas využívania služieb Klientom vcentre, je
právny vzťah medzi Klientom aPrevádzkovateľom spravovaný novými znením VOP od
ďalšieho dobitia kreditu na Klientske konto. Ozmene VOP bude Prevádzkovateľ
informovať Klientov zverejneným vcentre ana webovej stránke.
VZákamennom, dňa 22.03.2023
Konatelia spoločnosti PROGYM, s. r. o.